Onze veel gestelde vragen en antwoorden
Ja, alle bestellingen die voor 16.00 uur zijn besteld zijn betaald met IDEAL e.o. Paypal gaan nog dezelfde dag de deur uit (met uitzondering van zon- en feestdagen).
Nee, de plaatjes zijn namelijk vervaardigd van een hoogwaardig en huidvriendelijk metaal.
Nee, Dog Tags worden standaard zonder silencers geleverd.
[accordion]
[panel title=”Leveren jullie echt op basis van 24 uur?!”]Ja, alle bestellingen die voor 16.00 uur zijn besteld zijn betaald met IDEAL e.o. Paypal gaan nog dezelfde dag de deur uit (met uitzondering van zon- en feestdagen). [/panel]
[panel title=”Kunnen de identiteitsplaatjes/Dog tags verkleuren door water/zwemmen?”]Nee, de plaatjes zijn namelijk vervaardigd van een hoogwaardig en huidvriendelijk metaal. [/panel]
[panel title=”Worden de Dog Tags standaard met silencers geleverd?”]Nee, Dog Tags worden standaard zonder silencers geleverd[/panel]
[panel title=”Kan ik bij een bestelling van een Dog Tag twee verschillende teksten bestellen?”]Nee, een Dog Tag bestaat uit twee plaatjes met een identieke tekst. [/panel]
[panel title=”Moet ik bij een bestelling van een Dog Tag de tekst 2x invoeren?”]Nee, de tekst hoeft slechts 1x ingevoerd te worden. Op beide plaatjes staat dezelfde tekst. [/panel]
[panel title=”Heeft u ook gekleurde plaatjes en/of silencers?”]Ja en nee. Wij leveren uitsluitend zilverkleurige metalen plaatjes. Gekleurde plaatjes bevatten vaak slechts een coatlaag, en zijn hierdoor vaak van een mindere kwaliteit.
Wel leveren wij naast de originele zwarte silencers ook verschillende gekleurde silencers. Deze kunt u via het bestelformulier bestellen. [/panel]
[panel title=”Is het ook mogelijk om vooraf te betalen (dus zonder eenmalige machtiging)?”]Ja, dat is ook mogelijk.
Houdt u wel rekening met een langere levertijd dat de bestelling pas zal worden verstuurd als uw betaling is ontvangen. Het houdt uiteraard wel in dat de levertijd langer zal worden, uw bestelling zal namelijk worden verstuurd, zodra de betaling op onze rekening staat. Indien u vooraf betaald geeft u dat dan wel duidelijk aan bij bijzonderheden/opmerkingen. Bij de betaling altijd vermelden: ordernummer, naam en besteldatum. [/panel]
[panel title=”Is het mogelijk om i.v.m de boekhouding ook een factuur te krijgen?”]Geen probleem, graag vermelden bij bijzonderheden /opmerkingen. [/panel]
[panel title=”Ik heb een bestelling gedaan, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Wat moet ik doen?”]Dat komt gelukkig bijna nooit voor, indien het toch langer duurt, raakt u dan niet in paniek. De post (TNT) kan in de praktijk wel wat langer duren dan 24 uur. Is de bestelling echter na 5 werkdagen nog niet binnen neemt u dan contact met ons op. ( houdt u hierbij wel rekening met evt. langere levertijden door zon- en feestdagen) [/panel]
[panel title=”Wat zijn de levertijden in België?”]In België kunnen wij niet werken met eenmalige machtigingen, hierdoor wordt de levertijden vanzelfsprekend langer. Zodra het bedrag van de bestelling op onze rekening staat, zal de bestelling worden verzonden. De praktijk leert, dat de bestelling soms 2 tot zelfs 6 dagen onderweg kan zijn. (houdt u hierbij wel rekening met evt. langere levertijden door zon- en feestdagen) [/panel]
[panel title=”Ik heb een bestelling gedaan, maar er is een spelfout gemaakt. Wat moet ik doen?”]Dit is altijd vervelend, daarom worden al onze bestellingen zorgvuldig gemaakt en driemaal gecontroleerd voor de verzending. U krijgt altijd ter bevestiging en ter controle een e-mail met daarin de door u verstrekte gegevens. Mocht er desondanks toch een fout in de tekst zijn, belt u ons dan op. Indien het een fout van onze kant betreft wordt uiteraard de bestelling kosteloos opnieuw verstuurd. Mocht het een fout in de aangeleverde tekst zijn, dan kunnen wij dta helaas niet vergoeden. [/panel]
[panel title=”Rekenen jullie verzendkosten?”]Wij rekenen €2,50 voor het verzenden van uw bestelling.
[/panel]
[/accordion]
Heeft u een klacht e.o opmerkingen vertel het ons, bent u tevreden vertel het anderen via onze Facebook pagina!
